Golden City

Wednesday, March 13, 2013

Sunglasses: Ray Ban, Sweater: Forever 21, Skirt: Modcloth, Clutch: 3.1 Phillip Lim, Shoes: Steve Madden

Macy's is a whole other level of crazy
BF: Yea the train is crazy too
They have restaurants in here insane
BF: Macy's?
Yes this is actually an experience
Omg loving Macy's 
BF: Still there? Lol
Yes it's awesome about to try on lots of goodies


Macy's is exactly as I texted the BF, an experience. As a tourist that would probably be one of the top places I'd want to hit up in NYC (seeing as I'm a shopaholic). 
It's like Harrods in London but ten times less classy. 
As a native New Yorker, I think I'll stick to online shopping and Macy's on Long Island.

I thought I was a serious shopper, but damn, those people are intense. And so many of them! 

I don't know if I could ever do it again. However, I do like that they have sustenance/refreshments readily available. 
We're talking Barney's Warehouse sale on steroids + Starbucks. 


Photographs taken by the BF

8 comments:

Linda said...

You are so effortlessly chic! Who knew that sweater and that skirt would look so good together? YOU DID. Haha, I so have to visit Macy's one day... And Barney's for that matter... New York and Long Island are so on my bucket list xx

Liked this post on Bloglovin <3

http://thecurvygirlinthecorner.blogspot.com
Come and Enter My GIVE-AWAY!

Gabrielle @ LookSharpSconnie said...

hahah, Macy's is all we have here, but it's definitely not that cool. no refreshments:

This is definitely one of my favorite outfit syou've ever worn. I am obsessing over the combo of sweatshirt and puffy skirt - it's absolutely gorgeous and I can't stop staring! I'm also mad about the color of that clutch. That deep marigold is so complimentary to just about any color.

Lov elove lOVE the balcony pics:)

-Gab

Keit said...

Hahaha, I prefer online shopping too :D
Looking awesome as always! Love the cuff and that flowy skirt is the perfect touch to the whole ensemble :)

kcomekarolina said...

great look!



xoxo from rome
K.
kcomekarolina.com

Caitie Schlisserman said...

oh my goodness! I love this combo! that skirt is amazing!

xxx
Lady à la Mode

Harris said...

Damn, girl, you are killing that sweater! Love it! What inspired you to take the leap and pair it with that skirt?

Courtney Starr said...

So chic. Love that skirt!

girlavantgarde.com

Lara said...

In love with the skirt! Really nice

Kisses
Lara
By my heels

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...